Rozšiřování webu

13.12.2011 16:04

Je tomu už přesně 6 měsíců, co jsem založila tenhle web a snažím se sehnat někoho, kdo by se mnou spolupracoval na jeho rozšiřování. Přesto, že mi můj kamarád slíbil, že napíše povídku a dá ji sem na web, bude to tu pořád dost prázdné- zájemců o to, že by psali povídky, ať už pro sebe nebo proto, aby se s tím pochlubili svému okolí, je hodně, ale ochotných lidí, kteří by chtěli dát povídku na cizí web, je zdá se málo. Navíc mi konkuruje spousta "oficiálních fantasy webů s povídkami", které už jsou jak se říká "zajeté" a mají stálou návštěvnost, navíc za poslání povídek na takovou stránku můžete získat mnohdy zajímavé odměny.

 

Po šesti měsících mě to ale stále neodradilo. Takže pokud byste měli zájem, kontakt na mě máte- a pokud ne, dám sem co nejvíc povídek z vlastní dílny :-)

A doufám, že si to někdo přečte.

S pozdravem,

Tergora