Červencová aktualizace

16.07.2012 12:21

Červen...nestál za moc, takže ho úplně přeskočíme. Krátce a jasně, web nemá moc čtenářů- a není to moje vina, já se snažím :-)

   Proto jsem se rozhodla pro trochu propagační činnost a získat tým "spolupracovníků" s tím, že po nich nebudu chtít nemožně pravidelnou činnost a pouze nesmyslně jednoduchou práci jako psaní povídek, případně nějaké články směsice toho, kdo chce co chce (třeba o larpu, nu ano, chtěla bych rozšířit larpovské oddělení :-)

 

   S tímto arenálem nevyčerpatelných argumentů proč mi pomáhat na rozšíření webu bych chtěla upozornit, že mi zájemci mohou napsat e-mail.

 

   A teď, co nás čeká v měsíci červenec. Mě autoškola :-) s tím, že mám dnes první hodinu teorie. Web čeká přidání několika povídek, rozšíření larpařské sekce- detailní výroba kostýmu- a několik povídek od administrátora Kamzíka, který se vymlouvá z toho psaní povídek už moc dlouho.

   Připomínám to, že se někdo rozhodne "spolupracovat" na webu znamená především to, že si jsme rovní a jeho názor se nikdy nepřehlíží. I co se úpravy webu nebo kategorií článků atd týče.

Tergora